Wednesday, November 23, 2011

Pagi ini...




Pagi ini jiwa ku terasa kosong,
Teringat kembali disaat itu,
Ku berlari mencari kemaafan,
Mengingatkan itu aku jd benci,

Mengapa aku lalui waktu itu,
aku berlari dgn air mata,
aku berlari tanpa memikirkn apa,
Adakah mengetahui?

Diriku cukup terseksa,
Dalam mencari kebenaran,
Mengapa ingin memusnahkan smua,
Adakah tanpa sedari?

Siapakah diriku ini,
Mengapa merasakn diri mu hebat,
Sedangkan Allah swt itu lagi hebat,
Adakah engkau mengakui?

Bagaimanakah engkau lakukan aku,
Sedarkah engkau sbnarnya sdang membunuh jiwaku,
Sedarkan engkau semuanya bukanlah milik mu,
Sekelip mata Allah swt mengambil sgala yg kau miliki,

kesabaran sntiasa bersamaku,
Allah swt itu mengajar aku utk bersabar,
Aku begitu kuat melalui smua nya,
Aku wanita terhebat di tika ini,

Kata2 itu akan membinasakan mu,
jgn lagi engkau ucapi nya,
andai aku tekad,
segalanya aku butakan dan matikan...

0 comments:

Post a Comment

Utusan rindu buatku <3