Saturday, July 7, 2012

Tidakkk....

Tidaakkk...!!!
Tidak Mungkinnn...!!!
Adakah bayangan ngeri itu akan datang??
Mengapaaa...

Mengapaa??
Mengapa akuu??
Mengapa aku juga yang perlu merasa semuanya
Mengapaa...

Mengapaa...
Ku nantikan hari bahagia..
Namun mengapa sudah dicoretkan kepahitan itu...
Ohh...tidak mungkin aku mampu...
Dia milikku, kenapa aku tidak berhakk??

Tidak mungkin kau begitu...
Mengapakah sentiasa hatiku ini dihiris-hiris..
Apakah sebenarnya inginmu...
Dia aku yang titipkan cinta...

Oooh tuhan...ku merayu padaMu..
Izinkn aku merasa setitis kebahagiaan itu..
Janganlah kau bawa cintaku pergi...
Akuu benar-benar menyintai diaa...

Ternyata ku memilih jalan itu...
Ku tidak pernah mengerti hakikatnya..
Sedang aku memiliki bahagia hari ini...
rupanya kepahitan menanti dihari esk...

Aku tidak mampu lagi untuk terus berfikir..
Memikirkan ini aku menjadi buntu...
Memikirkan ini hatiku menjadi gelisah & melemahkan aku...
Biarlah...aku serahkan padaMu ya Allah...






0 comments:

Post a Comment

Utusan rindu buatku <3