Saturday, December 11, 2010

Ibu Ku.....


Ibu ku..Ampuni aku...

Aku punya dosaku mgkin x ku jangka...

Bahagianya aku dikandungkan olehmu

Insan yang paling mulia dlm nafas-nafas hidupku

Ibuku..kiranya engkau tahu,,.

Betapa sayangnya aku pd diriMu

Walau kdg2 kini aku tdak mampu

Untuk menjadi diriku yg dulu

Ibuku....terima kasih....

Kau la insane yg sentiasa memahamiku

Maafkan aku mgkin aku tdak pernah memahami mu

Namun ketahui lah

Jiwamu adalah jiwaku jua...

Ibuku....aku tidak tahu...

Rupanya air mata yg mengalir disaat

Aku bahagia adalah air mata luka bg mu

Andai aku tahu ada insane yg melukai mu

Pasti aku akan hentikan smuanya disaat itu

Ibuku...demi Allah...

Engkaulah ibu yang teragong dihatiku

Tiada dua atau tiga.

Mereka yang menyakitimu

Pasti suatu ari Allah akan menyakitinya

Ibuku...dengarlah....

Aku tidak akan pernah memandang

Mereka yang melukakan mu

Aku tidak akan bisa memaafkan mereka

Selama-lamanya aku benci pada mereka

Ibuku...aku tahu...

Begitu besar & kuat pengorbanan mu

Tuhan lebih mengetahui segalanya

Maka takdir yg adil diberi keatas mu

Ku pohon kebahagiaanmu selama-lamanya

Ibuku...sesungguhnya...

Kau lah nyawa hidupku

Bahagianya aku kerna engkau

Dan sampai mati

Engkau

kekal disegenap seluruh jiwaku.



1 comments:

Che Hazrina CH said...

Aku kini juga bergelar IBU...
dan aku sgt2 memahami perasaan IBU....

Post a Comment

Utusan rindu buatku <3