Wednesday, November 24, 2010

Alhamdulillah.....

Alhamdulillah sempurnanya kelahiran diriku,
Alhamdulillah lahirnya aku di dalam agamaMU,
Alhamdulillah sepenuhnya aku disayangi oleh kedua ibubapaku
Alhamdulillah bahagianya aku disamping keluargaku
Alhamdulillah cukupnya keperluan dan keinginanku
Alhamdulillah lancarnya kehidupan ku diwaktu itu
Alhamdulillah bermulanya aku menimba ilmu-ilmu MU
Alhamdulillah mengerti aku tentang apa itu persahabatan
Alhamdulillah dikurniakan aku atas rezeki-rezeki yang berlimpah ruah
Alhamdulillah atas rahmat serta nikmat kehidupan ini
Alhamdulillah atas dugaan/ujian yang sangat mendewasakan aku
Alhamdulillah terungkaplah segala hikmah-hikmah yang tersembunyi
Alhamdulillah atas segala peluang yang engkau kurniakan
Alhamdulillah dengan doaku yang telah engkau kabulkan
Alhamdulillah kau kurniakan aku insan yang bisa melengkapi seluruh hidupku
Alhamdulillah dengan kebahagiaan yang ku rasakan ini
Alhamdulillah atas pinjaman pancaindera ini
Alhamdulillah dengan kurniaan akal fikiran yang sedang aku guna kini
Alhamdulillah hingga kini ku masih lagi bernyawa dan biarlah kelak ku bernyawa disisiMu

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah
Sesungguhnya ungkapan ini tidak akan bisa habis
dan ternoktah kerana setiap detik pasti adalah pemberianMU...Walau aku mengetahui segala-galanya ini bersifat sementara & tidak akan kekal seiring dengan kehendak aku..Tetapi mengharapkan pertemuan dengan insan-insan tersayang di syurga sudah pasti aku harapkan...Andai kami ditemukan lagi disyurga kekal abadi...Sesungguhnya ungkapan ini akan terus terungkap....
ALHAMDULILLAH



2 comments:

Nur Hidayah said...

slm...

kc ada blog ae..huhu..terjumpa blog kc tadi..

nice blog,nice story...

Ayu Jannah said...

Wsalam...dayah...

Aah...blog yg x sberapa...lama dah buat tp lama jgak x update...hehe...

tq dayah..:)

Post a Comment

Utusan rindu buatku <3